Övningskörningsskylt säljes till högstbjudande

Jag är världens lyckligaste! 

När mina vänner satt och skrev svenska nationellaprov på 5 timmar, passade jag på att ta mitt efterlängtade KÖRKORT!!! Hoppas ni förlåter mig för att jag inte var där ;) 

Hör och häpna, jag var endast lite nervös innan. Okej, nervös har jag såklart varit men mest i några dagar innan sådär.  Men jag vill lova att min puls var i trehundra när vi rullade in mot A6 och vägverket igen efter körningen. Jag var busig & tjuvkikade lite på dom äckligt skrämmande papprena före han hann säga om jag klarat det eller ej.  - Du är godkänd!! Den känslan går omöjligt att beskriva!

Egentligen förstår jag inte hur jag lyckats skriva detta inlägget för jag är så glad att det är omöjligt att sitta still! Bravo!
Nu ska jag bränna en redigt bra körskiva till kvällen med brudarna,( ja vet, helnördigt men idag är det okej), sen ska jag iväg och göra jag vet inte vad. Här går omöjligt att sitta kvar i alla fall!

PUSSSS PÅ ER!



Kommentarer
Postat av: S

Varning på stan!, dags att börja använda reflex nu då ^^, Visste väl att du skulle klara det galant!



Puss!

2008-11-12 @ 18:10:34
Postat av: Adam

Hey Grattis perfekt nu kan du köra runt mig ^^

2008-11-12 @ 18:38:34
Postat av: Anonym

Lite nervös?? Du visste ju inte var blinkern satt i gårkväll!! PUSS & GRATTIS min älskade Fuffan. Mammis.

2008-11-12 @ 22:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback