Det senaste

Då så ska jag försöka sammanfatta allt som här hänt de senaste dagarna!

Julafton- Började dagen med en joggingrunda för då mår jag som allra bäst! Efter en mysig julefrukost med familjen bar det av mot metropolen Vetlanda. Julfirande hos kusinerna med massa folk. Lilla Edit kan vara den sötaste bebisen någonsin.
För första gången på många många år kommer jag inte byta en enda julklapp ( kanske för jag varit med och valt alla utom si sådär 3).Hade Gina varit ett aktiebolag hade jag höjt deras företag till oanade höjder denna jul för tomten gav mig hela 7 juleklappar därifrån. Detta låg bland annat i tomtens säck:
* Svart sammetsklänning
* Kläder
*Presentkort
*Underkläder
*Sex and the city-boxen
* Väska
* Parfymkit
* Efterlängtat Sheercover (deras reklamer får mig alltid att tro att jag verkligen behöver deras produkter, och denna gången föll jag dit)

Och inte att glömma Skidresan till alperna med vännerna! Det kommer bli oförglömligt, jag lovar!

Juldagen- Årliga släktcampen i Bowling. Därefter traditionella kalkonlunchen hemma hos mormor&morfar. De resterande 8 timmarna på dygnet förvandlades huset till en levande spelhall; Guitarr Hero,Singstar, High School Musical dance, Corone, Kinaschak, kortspel.... you name it!

Annandag jul-
Vinterpromenad med släkten och sedan hemfärd för familjen Grundström. En snabbisrunda på stan och sedan träning på gymmet. Kvällen spenderades med min äldsta vän Malin. Glögg, peppisar, SATC och en massa skitsnack gjorde kvällen. ♥

Idag- Vaknade upp senare än vad jag gillar att göra, så klockan blev frammåt 12 innan jag var nere på staden. För att inte tala om att jag letade p-plats i 30 min och det slutade med att jag fick ställa mig borta vid ED!! Jakten på skiddress och mina stövlar började. Lite fajtandes i rean och 4 undanläggningar senare var jag på väg hem till Nina för att jobba med projektet med Nattie med. Blev väll inte överdrivet mycket gjort men vi hade väll för mycket att prata om antar jag:)
Därefter väntade jobb på Donken. Nu väntar sägen för om 8 timmar är jag tillbaka på jobbet. Eller förresten, det får nog bli ett Satc avsnitt innan! Det är jag värd

Imorgon kommer äntligen prinsen hem! Vi har inte setts på 10 dagar och jag längtar ihjäl mig♥
 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback