Happi Happi

Alltså nu hoppar jag högt här hemma! Jag har hittat mina älskade Greklandsbilder från min och min älskades resa i somras+ lite andra försvunna pics! Dom har varit putts väck och eftersom jag på sätt och vis har utegångsförbud ikväll hade jag gett mig fan på att hitta dom. Var på vippen att ge upp men så plötsligt händer det ;) Åhhh!

Dagen förövrigt har varit mums. Badhus, skola- a6 på långa hålet. Efter skolan blev det en mini roadtrip till Habo och FrankDandy utförsäljningen med mina flickor. Fick med mig en söt blå kabelstickad kofta hem. Rena kapet! På eftermiddagen blev det ytterligare en shoppingrunda till Rusta med älskling som skulle köpa sig en vit julegran. Jag älskar att handla skit men jag tänker på lågkonjan och fick bara med mig lite skumtomtar hem.

Ikväll ska jag agera fylletaxi åt diverse folk eftersom jag själv inte får gå ut. Innan det ska jag digga Mamma Mia Soundtrack-låtar och plugga MatteD. Men jag är absolut inte bitter! Snart är jag tillbaka igen, friskare än någonsin. ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Köpte du skumtomtar utan mig? :O

2008-12-06 @ 12:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback