Giftermål och skiljsmässa under ett dygn

Hej mina trogna älsklingar! 
Här i Jönkan rullar livet på som en Ferarribil. Dagarna varvas med föreläsningar, plugg, lite mer föreläsningar, projekt och allt som hör plugglivet till. Det är otroligt kul och givande, men jisses vilket tempo vi har kastats in i! 
 
I torsdags hade vi Mexicofest här hemma, närmare 40 klasskamrater i vår lägenhet var en festlig syn, inte minst var det en festlig lukt morgonen efter... Kvällens lärdom: Att steka köttfärs till ett halvt kompani tar längre tid än vad man tror! 
 
Dom senaste timmarna har jag svävat som på små moln. Har nämligen tack vare världens bästa föräldrar blivit en lycklig medlem i MacBook-familjen. Dock var det en kortvarig lycka då jag redan imorgon skiljer mig ifrån min nya älskling då han inte riktigt presterar som han ska. Ljudet är åt skogen, skärmen jättesuddig. Lämnar tillbaka och hoppas på en bättre vän! 
Nu- söndagsmys med min prins! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback