Loppat gånger 2

Har den senaste månaden varit med i två lopp, två lopp som skillt sig något så otroligt åt på alla sätt och vis.
Göteborgsvarvet sprangs helgen före USA och det är en folkfest utan dess like. Jag och Camilla svettades som små grisar i våra långärmade tröjor när solen otippat dök upp precis före start och höll i sig resten av loppet.

Stockholms Marathon gick av stapeln förra lördagen, morgonen efter jag flugit hem ifrån San Fransisco. Det var det kallaste och vindigaste marathonet i historien uppe i Stockholm, men varje förfrusen och trött kroppsdel var sååå värd när jag korsade mållinjen 4.2 mil senare på Stockholms stadio 4,2 mil senare. Vilken känsla!

Resten av Stockholmshelgen spenderades med mina bästa coacher Elsa, Henke och Stefan. Vi hade en mysig kväll med god mat & vin ute i Stefans föräldrars hus och en söndag strosande inne i stan.
Sådärja, förutom mitt och Amys äventyr i Usa ska jag snart vara i fas med vad som har hänt det senaste.




Ett utav många försök att be till vädergudarna?
Här tror jag inte att jag ville något annat än att tuppa av lite- bara halva loppet kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback