Mot nya äventyr

Herre herre min skapare! Det är med pirr i hela kroppen som jag skriver detta inlägg. Dom senaste veckorna har gått i ett. Julafton, slutning på Husqvarna AB med allt var det innebär, julfester och vår Nyårsweekend i Sälen som jag & Stefan har planerat sedan i somras blev precis så kul som vi ville!

Men pirret kommer inte ifrån något av det ovanstående utav för att jag och Nathalie börjar vårt äventyr som säsongare i Alperna redan om 3.5 timme! Då kommer familjen Pihlqvist för att hämta upp mig och sedan far vi mot Arlanda vidare mot Salzburg. Endast en timmes bussresa bort ligger sedan Badgastein där vi ska spendera våra närmsta månader! Vad vi ska göra och hur vi bor skriver jag mer om där nere! Alla dessa pusselbitar har inte heltfallit på plats ännu men det är del av äventyret. Vänner och familj är hej-då-sägna till. Nu väntar den absolut värsta- min älskade S. Vi har varit ifrån varandra länge förr och ska klara oss även denna gången, men på något sätt känns det tuffare än inför Usa-resan för nu vet jag precis hur jobbigt det var.
Ha det nu så toppenbra så hörs vi mer ifrån Österrikisk mark när vi (läs förhoppningsvis) skaffat oss ett vettigt internet.
I love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback