Goooodmorning from the Alps!

Goodmorning darlings!

Nu dag, nya möjligheter. Började morgonen med att servera våra ynka två gäster frukost. Haus Emma där vi både bor och jobbar är inte riktigt så fullbelagt denna veckan som det brukar vara.. Nu ska här skottas innan vi beger oss ut i backen för en dag med massa nysnö.

Ikväll hoppas jag på lite jobb på Haus Hirt. Donnan som äger stället har sagt att jag ska få jobba både i baren, restaurangen, på Kidz Cluben och med en marknadsföringsgrej för dom. Vi får se hur mycket snack och lite verkstad det är men hoppas iallafall på några jobbtimmar! En sak är säker- om jag bor på ställen som Haus Hirt när jag blir gammal och grå man kan känna sig lyckligt lottad. Varje rum har sin egna design och hela stället andas lyx!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback