Skolstart och nya utmaningar väntar

Heeeej fortfarande otroligt trogna bloggläsare! 
 
Eftersom min bästaste Amanda säger att hon kommer tycka det vara värt att läsa min blogg, även om jag bara uppdaterar någon gång i veckan, ska jag verkligen ge det ett försök.
 
Sommaren har varit helt fantastisk, jobb varje vardag och på äventyr runt om i Sverige på helgerna. Öland, Västervik, Grebbestad, Göteborg, Stockholm, Strömstad och Halmstad är några pärlor som har fått sig ett besök under sommaren. Jobbet på kontoret har varit lite ensamt imellanåt med semestrande kollegor men  dunderbra ändå! 
 
I måndags gick jag med lätta steg mot mitt upprop på Jönköpings Internationella Handelshögskola. Utan en mamma att hålla i handen, så kändes det precis som att spola tillbaka tiden 15 år och återigen befinna sig på Torpaskolans skolgård. Denna gången var det ingen nervosititet alls utan endast en enorm förväntan. På Jibs ska jag läsa till Civilekonom och som planen ser ut nu blir det 2 år i Jönkan, ett år i Australien (yes, om min prins nappar på samma idé) och de sista åren i Stockholm. 
 
Insparksveckan har hittils varit GRYM! Roliga människor, sittningar och andra spex och utmaningar. Ikväll kör vi nollor vår första CAPS-tävling för att sedan festa loss på Klubb Enkelt i Tennistema. NU- första löprundan för den här veckan, som jag har längtat! 
 
Tjillevippen! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammis

Äntligen lite uppdatering:) Handen och famnen finns alltid här pärlan. KRAM Mammis

2012-08-25 @ 17:56:51
Postat av: Tinde

Haha håller med din vän Amanda. Du skriver bra o roligt! Är kul att läsa din blogg trots att jag inte känner dig.

2012-08-29 @ 07:56:41
URL: http://tindes.se
Postat av: Amanda

Sköööööööööönt att du skriver lite!!! <3

2012-08-30 @ 16:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback