Hektiska dagar


Heeeej vänner!
Jag har inte försvunnit under jorden men bara haft något så otroligt mycket kul på gång det senaste. Mitt nya jobb suger all min kraft ända in på sena kvällarna och sedan blir det inte mycket tid över för annat mer än pojkvän, vänner och träning. Ett kontorsarbete gör inte heller att man lääängtar efter att sätta sig framför burken ytterligare några timmar på kvällen..
Här är i alla fall 4 bilder som speglar de senaste två veckornas stora happenings.
London och vår inflyttningsfest som var i lördags! Hellyckade bägge två! Mer bilder kommer snart.

Natti natti darlings!
<3










Jag som Marge och Stefan som Homer!


Kommentarer
Postat av: Carolin

Hej, en jätte bra blogg du har. Tänkte fråga dig vart du har köpt din kjal/halsduk som du har på första bilden, den gråa?

2011-10-28 @ 09:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback