Boarding to London

Låg aktivitet här under veckan på grund av nytt jobb och en massa roliga aktiviteter vid sidan av.

Sitter här och tuggar i mig lite frukost så här i ottan. Är man sådan frukostmänniska som jag så ska det mycket till om jag inte ska äta frukost, ett brandalarm eller en överdriven försovning är knappt att det räknas.. Om några minuter åker jag och Syster iväg ner till Götet för att möta upp Mallan med lillasyster Ida. Runt 10-snåret lyfter vi mot en 3,5 dagars minisemester i den Engelska huvudstaden! Så lite som jag har packat nu vill jag inte minnas att jag har packat sedan jag packade i My Little Pony- rullväskan på 90-talet. Måste rusa men ha en kanonhelg allesammans! Jag börjar min NU!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback