11-11-11

Ja idag skulle man utnyttjat dagen och antingen gift sig eller fött en liten gullunge, men fan, det blev inget av det. Överraskade Stefan med en fredagsros men längre än så på romantikskalan hamnade vi inte..
Jag måste säga att ni är helt helt helt fantastiska! Trots att mitt bloggande är under all kritik är ni ändå massor som klickar er in här varje dag! Vilken support! Snart snart snart lovar jag en enorm förbättran med nästintill dagliga inlägg. Den 4 januari kommer denna blogg återgå till att vara en reseblogg. Nya äventyr väntar men mer om detta en annan gång!

Senaste veckan har gått i ett! Två dagars konferans med jobbet på slottsvillan, träning, massa jobb sent in på kvällarna, handbollsmatch, kompis och pojkväns-häng. Kvällen hr bjudit på fredagsmys med Stefan! Vi började med en sväng på gymet, en tur bort till invigningen utav nya kulturhuset Spiran och sedan film och Ben&Jerry! Som jag har längtat hela veckan efter den där B&J:n- tragiskt men sant!

Nu ska jag överge min fining och soffan för sängens fördel. Ska upp med tuppen för att möta upp mamma och syster på Loppis. Vi ska sälja som smör- kom och hälsa på med start ifrån 7.00! :)

Bilderna är ifrån förra helgen som bl.a. bjöd på Sportlifes medlemsfest under lördagskvällen!
Kisses and Hugs

Kommentarer
Postat av: Stefan

Fina bilder!

2011-11-21 @ 22:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback