Stockholm och så lite vardagsdetaljer

Den är bloggen kan ju faktiskt inte bli så mycket tristare. Ett inlägg varannan vecka ungefär, jag som älskar att skriva. Men tiden finns helt enkelt inte där. Den senaste veckan har bestått av en Stockholms weekend med min USA-pärlor där det bara var Sara som jag har träffat sedan vi kom hem i November! Allt var precis som vanligt efter 5 minuter, precis som om ingen tid hade passerat emellan oss. Helgen bestod av mycket strosande på stan (blev bara en body/baddräkt rikare förvånande nog), barer, resturanger och hotellhäng. Jag och Sara bodde på fina Radison och åt hotellfrukost så det sprutade ur öronen!
Resten av vecka har gått åt till en massa träning och vänner. Onsdagen bjöd på en fin afterwork kväll med ynglingliganpå jobbet!
Tänk att vi alla bor i olika städer, ses ytterst sällan men har så otroligt kul ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback