Veckan i kort

Freeeeeedag! Bästa dagen på veckan, helt utan konkurrens!
Veckan har varit hur bra som helst med mycket gratis träning på Sportlife. Vi har testat allt ifrån Bodyattack pass till dans och karate pass. Helkul! Även lite middag med David&Elli har hunnits med och vi lyckades till och med laga till en hel måltid här hemma- Pestopasta med honungsmarinerad kyckling. Nästa år är det vi som söker till Mästerkocken på fyran. Jag undrar varför de inte har något i samma kategori motsvarande " Sveriges sämsta bilförare", där hade jag kvalat in utan att ens gå på intervju.. Sveriges sämsta kock, ja den titeln skulle passa mig perfekt.
The Tourist har jag och Julie varit och bockat av på biolistan med i veckan. Sevärd film med en ursnygg Angelina och en mindre smickrande Brad Pitt blir mitt betyg.
Nej nu  ska jag röra på påkarna ut till Husqvarna. Jobb och är det dags för fredagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback