Nathalie Pihlqvist

Igår kväll var det affrodans och chaite som var uppe för tipsning, idag är det en livs levande människa faktiskt!
Hon heter Nathalie Pihlqvist och det är inte som att jag tipsar om henne som man gör på hästar utan mer för att hon har en riktig kanonblogg!
Jag älskar hennes lilla högerspalt med kategorier:
Jag är inte ett dugg förvånad över att Mode sektionen har hela 73 inlägg, säkert handlar också de inlägg under "Nytt" avdelningen om något nytt klädesplagg. Ja i princip skulle man kunna döpa om alla kategorier till MODE!
Min fina bästis är ett riktigt modelejon hon och här har ni hennes blogg!

http://nathaliepihlqvist.wordpress.com/
Underbara,underbara studentdygn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback