Kör på tidsinställt

Även jag testar på det här med tidsinställda inlägg. Just nu om ni läser detta i någorlunda samma tid som det publiceras är jag förmodligen mitt uppe i ett testpass uppe på Espresso House. Håll tummarna för mig. Inatt drömde jag att jag hade köpt ett hus på Västkusten, jag bodde där själv tillsammans med min gamla kanin Tjoppan, lite deprimerande kanske det låter men livet lekte. Det fick mig i alla fall att sakna västkusten en hel del och alla somrar som jag har spenderat där. Vi hörs ikväll finingar!



hahah jag dör lite här. Mamsi i röd kepa, syster Elin i en fin fiskarhatt och jag i en döcool Pumakeps.



Fina Tjoppan när han levde. Han blev en gammal karl, hela 9 år! 



Jag, mormor&morfar dansar på altanen.







Den här bilden hade jag som profilbild på både Lunarstorm där jag gick under namnet froggie_90, Msn och spelchatten på Tv4 om någon kommer ihåg den. Jag tyckte den var apsnygg, nu vet jag inte riktigt vad jag såg...


Kommentarer
Postat av: Tinde

Wow, tidsinställda inlägg på blogg.se?? Snälla snälla kan du berätta hur man gör det?

2010-11-16 @ 05:30:31
URL: http://tindes.se
Postat av: Tinde

förresten hoppas jobbandet gick br a:)

2010-11-16 @ 05:30:48
URL: http://tindes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback