Friday friday friday

Andra riktiga helgen hemma är pågång att starta. Idag har dagen bjudit på en alldeles för lång sovmorgon, lunch med Adam på mysiga En italienare och grekoch därefter lite presentshopping till moffa. Just nu sitter jag och håller på med ett litet projekt till just min morfar som kräver att jag går tillbaka långt i bildarkivet. Jag vet att jag själv tycker att jag aldrig riktigt var en fjortis men efter att ha kolla igenom bilder ifrån förr tror jag att jag nu har ändrat uppfattning. Genom att tyda bilderna så var jag nog liiite fjortis trots allt.. Exempel finns nedan. Ikväll blir det taco,cupcakes och vin kväll tillsammans med mina puddingar Camilla&Julia. Imorgon åker hela släkten till ett hus i Hestra för att fira morfar 80 år. Det ska bli såå kul och ännu roligare att min prins gör oss sällskap! Happy friday vänner!


Jag tycker om luggen..

Kommentarer
Postat av: camilla

haha den där tog du ju igår frida! ;)

2010-11-19 @ 18:36:51
URL: http://camillasundaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback