2 dagar kvar till Pismo!

Oj, nu har det redan gått och blivit onsdag- Bagelwednesday=Inget tjaffs på morgonen om frukost utan barnen äter det dom blir serverade. Kanon! Gårkvällen spenderades med mitt sweetheart Sara som nu äntligen har blivit frisk ifrån något knäppt virus. Vi firade detta med att gå och se The Bounty Hunter (Jennirfer Aniston ska tas till fånga av sitt ex som spelas av Gerard Butler). 4.5 av 5 toasters får den. Sjukt rolig film men för att förtjäna en femma krävs att skådespelarna är ännu lite snyggare.

Igår satte jag skypning med min love och mammsi&pappsi före en uppdatering av helgen men den kommer här i stället.
Fredagagskvällen spenderades med middag med värdfamiljen och sedan åkte vi en sväng hem till Evelina där massa andra svenkar befann sig. Trevlig kväll!
Lördagen började med en morgonpromenad runt Stanford Dish med Amy. Sedan blev det solning i parken som ligger mitt på Stanford Campus. Eftermiddagen spenderades i en mörk lokal med hög musik och med ett lasergevär i handen! Vi hade aupairmöte och denna gången stod laserquest på schemat. Sjukt kul, men lite läskigt. När mötet äntligen var över körde vi i racerfart hem och fixade iordning oss för kvällen. Sedan tog vi Amys pärla till kärra mot Burlingame där Linda,Tess och Elin redan hade börjat partyt. Resten av kvällen spenderades på dansgolvet inne i San Francisco med hela nannyligan (utan Saris) som Elin gärna vill kalla oss.
Söndagen kan ha varit den bästa söndagen på länge. Vi steg upp i bra tid och tog bilen ner till Carmel, en jättemysig strandby med en underbar beach. Solen gjorde oss sällskap även denna dagen så det blev några timmars solning på stranden innan vi avslutade en toppendag på en mysig grekisk restaurang. Har jag nämt att jag skulle kunna leva på greksallad? Det kan inte bli mycket godare än så!

Jag hyrde en helikopter och tog ett kort på parken på Stanford, allt för er! ;)

Redo för Laserquest!

Vi åkte nerdcabbat i Tess bil genom Menlo Parks gator. Lyx!



Kommentarer
Postat av: Josefin

tack så jättemycket! har ju inte kommit så långt i min process än. har säkert 1000 frågor sen :)

kram

2010-03-31 @ 19:21:31
URL: http://nannydiaries.blogg.se/
Postat av: Sofie

heej , söt blogg (: är sugen på att självå ka till usa som aupair. hur mycket barnerfarenhet och vad för typ hade du innan du sökte? :)

2010-03-31 @ 19:33:57
URL: http://sofiehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback