Monday and back to business

Måndag igen och jag längtar redan som en tok till helgen för då ska jag och mina ladies till Pismo Beach- ett ställe som ligger precis mitt emellan San Francisco och Los Angeles. Men jag känner på mig att helgen kommer att komma ännu fortare än vad den brukar denna vecka, som förövrigt är smockad med aktiviteter. Idag var sista dagen på Maggans springbreak så jag åkte med henne ner till San José och Happy Hollow. Första gången för både henne och mig där men det var hur bra som helst- en blanding mellan till ett zoo/nöjespark. Där spenderade vi några roliga timmar innan vi åkte hem till Menlo Park igen och lunchade med min värdmamma. Därefter väntade upphämtning av Kate, lek i parken, ett doktorbesök och lite utklädningsparty hemma. Så fort jobbdagen var slut åkte jag för att hämta upp Amy för att ta en snabbis till Sport Authority där jag äntligen fick inhandla mina Nikeshorts som jag spanat in så länge. Därefter blev det raka vägen till vår Zumba kurs- fy fasen vad kul det är alltså! Finns Zumba på Friskis hemma? Nu väntar sängen för imon blir det uppstigning till och med före tuppen klockan halv 6 för att åka till Stanfords naturreservat och ta en morgonpromenad med Amy. Sedan väntar en timmes morgonjobb och därefter gymmet med Evelina innan jag börjar jobba igen. Det kallar jag bra start på dagen! Och äntligen är Sara på bättringsvägen så hoppas verkligen vi ses imon hjärtat mitt ♥

Kate a la kaxig hippie.
Imon kommer rapportering ifrån helgen som var hur bra som helst!

Kommentarer
Postat av: Josefin

hej! jag har precis börjat läsa din blogg och vet inte om du har svarat på det här men: hur var det med hemlängtan i början av ditt år?

och har du läst någon kurs på college?



/josefin

2010-03-30 @ 12:51:45
URL: http://nannydiaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback