Wednesday

Nu sitter jag uppkuren i min nybäddade säng efter en helt vanlig onsdag, en bra onsdag. Började morgonen med "Bagel-wednesday" vilket innebär att min värpappa åker iväg och köper nybakade bagels till hela familjen. Tjejerna blir överlyckliga men dom får en ännu lyckligare aupair som slipper höra det annars så vanliga frukostgnället. "THE OATMEAL LOOKS LIKE PENGUINEPOOP" eller "I WAAAAAANT MY NUTELLAAAAAA NOOOOOOW"- brukar det låta annars..
Margaret är på springbreak nu vilket innebär att jag har hand om henne från morgon till kväll. Vi började morgonen med att göra Puppets (sockor med ögon,hår,mun och så vidare), tränade lite på en show vi ska hålla för mina värdföräldrar på fredag (Maggan tror till och med att pressen ska komma hit och rapportera, så stor tror hon att showen är). Efter massa bus blev det chockladbollebakande och sedan en sväng till en park. Sen var jobbdagen slut och gymmet väntade. En 45:a på crosstrainern och sedan gjorde Evelina mig sällskap för att gå på bodypump. Efter det tuffa passet förtjänade vi bubbelpoolen och bastun. Ett bra slut på en bra dag helt enkelt. Nu har även Tess kommit hem efter sin semester med hennes riktiga familj. Hoppas att vi kan ses imon raring för jag har saknat dig massa!

Och så här mycket fastnade jag på bild idag!
Godmorgon Sverige, godnatt Amerikat

Kommentarer
Postat av: julia

jag vill att du ska komma hem nuuuuuuuuuuuu :)

2010-03-25 @ 18:55:52
URL: http://juliaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback