Grattis till körkortet hjärtat!

Inatt vaknade jag av att det plingade till i mobilen. Vem var det om inte min älskade Elli som meddelande att hon äntligen tagit körkort. Som du har kämpat och du är så värd det!

Så var det fredag igen! Finns det något bättre än fredagar? Ikväll har jag bestämt att jag&Sara ska ha hälsokväll= Åka till mitt gym, gå på ett pass,simma,bubbla bubbelpool,basta med ansiktsmasker och så vidare. Lite aupair-rehab helt enkelt, ganska så jätte behövligt efter en vecka på jobbet haha! Nu ska jag iväg på lite ärenden innan jobbet väntar. Ha en bra fredag allihop!


Jag satt förövrigt uppe alldeles för sent i natt och pratade med både Elli & Angie♥ Så här kul hade jag när Elli anade det som minst ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback