Friday

Nattliga uppdateringar har blivit lite utav min grej så varför inte fortsätta i samma stil. Idag är dagen som vi alla gillar bäst. Dock grillades det ingen kyckling ( Gud, går den reklamen fortfarande hemma?) utan jag åt en supergod sallad hemma med min värdpappa och Maggan. Har haft en underbar fredag med lite jobb, skypedate med älskling, lite solning ute på altanen,lite pluggning?! ( i min nya kurs som jag tar är det läxor som gäller..) löprunda och lite pilates här hemma. Och nytt på fronten är också att jag har stopp i avsloppet igen. För tioende gången minst. Amerikanska toaletter är åt skogen. Jag funderar helt allvarligt på att lägga upp en "Fridas-stopp-i-avloppet-skola" på youtube. Jag löser det nödvändigtvis inte på det smartaste sättet, snarare det äckligaste, men det har funkat hittils. Några mer detaljer behöver vi inte gå in på. Kvällen har spenderats hemma hos Evelina med massa goa brudar, lite Greys och prat.

Helgen kommer bli great. Imon väntar parkhäng och solning på Stanford, laserdome med min aupairgrupp vilket ska bli hur kul som helst och sedan utgång inne i San Francisco. Söndagen är ännu sådär härligt oklar men det är dom dagarna som brukar bli de allra bästa.

I maj kommer den snygga donnan till vänster till mig från LA! Åh vad jag längtar!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Tinde

Hoppas du får en skön helg!



Tänkte på en sak. Jag ska ju åka iväg som aupair och är jättesugen på Kalifornien, min Menlo park match är ju tyvärr försvunnen nu. men man får väl göra vad man kan för att få som man vill, så jag undrar om du vet någon familj i området som vill ha ny aupair till sommaren/hösten? Isåfall vore det jättensällt om du ville höra av dig :)

2010-03-27 @ 17:48:10
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/
Postat av: Pernilla

AHHHH!!!! Se vilket par vi är:) Nu är det verkligen 100 %. Jag ska skicka de exakta tiderna till dig, men tror jag landar 12.03 på fredagen!!! Åker typ vid 21 på söndag kvällen. Yihaaa! Gumman, jag längtar så jag spricker!! TAAACCCK för ja får komma:)

2010-03-31 @ 06:50:56
URL: http://pilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback