Monday

Nu sitter jag uppkrupen i min säng, nyduschad efter en underbar löprunda. Dagen idag har varit lååång, 13.5 timmes jobb. Jag har gjort egendesignade pyjamaser med barnen, lång cykelutflykt,picnicat,busat i parken och bakat cupcakes. Kvällen avlutades med kortspelande då mitt äldsta värdbarn fäller kommentarer som dessa " Frida, how long can you keep an aupair? och " I just love playing cards with my littlesister and my bigsister". Kan ni hjälpa mig att förstå hur jag ska kunna lämna denna tjej och hennes lika söta lillasyster?

Slänger in lite bilder ifrån helgen som bjöd på myskväll med Tess&Sara, bion Killer med Aston Kuther och Katherine Heigl som ni absolut inte ska se för den kan ha varit det dåligaste på länge,utgång, middagslagning hemma hos Elin (utan Elin själv som var i Seattle) och jobb på simtävling på söndagen. Även några bilder ifrån dagen slank med!




Pyjamasverkstad!


















Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Tinde

haha guud vad söt den äldsta flickan var!! eller ja, båda var ju söta förstås :)

2010-06-24 @ 00:46:13
URL: http://tindes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback