One weekend, Elins last.

Jag har sagt det så många gånger förr men ordet avsked har fått en helt annan betydelse under mitt senaste år. Ikväll var det dags för ännu ett. Imorgon kväll sitter Elin på planet som ska ta henne hem till Sverige och det går inte att beskriva hur tråkigt det känns. Elin är vårt lilla energiknippe men vi ses i Sverige igen! Jag saknar dig redan!

Helgen har förövrigt varit kanon, som vanligt. Dock lite för mycket jobb och för lite solning för att den som ska få toppbetyg. Fredagen spenderades först med Erica och Coley, två nyfunna amerikanska vänner. Sedan åkte jag och Saris ut för att möta upp resten av gänget som var på party mitt ute i bushen. Efter några timmar ute i bushen åker vi hem till mig för att somna till A walk to remember i bakgrunden. Underbar film om ni säkert vet!

Lördagmorgonen börjar med jobb och fortsatta med någon timme i parken med Sarahjärtat. Oj, vad jag älskar denna tjejen alltså. Vi har hållt ihop sedan dag 1 på aupairskolan och redan efter någon vecka tillsammans visste jag att detta är en tjej som kommer att komma på mitt framtida bröllop, en vän för livet♥. Framåt kvällningen väntade aupair möte på ett jippo som var ner i downtown Menlo Park. Vi spenderade så lite tid som bara möjligt på mötet för att snabba oss hem och fixa oss ordning oss för kvällen hos Elin. Hemma hos Elin befann sig inte bara gänget utan även Josh och Isac, våra vänner från Pismo Beach. Bättre killar får man leta efter! Vi drog oss snabbt in mot stan och lät klubben East Bar West underhålla oss för resten av kvällen.

Söndag morgon- Saras jäkla alarm snoozar minst 20 gånger innan vi pallrar oss upp. Jobb väntade på både två. Jag har spenderat hela dagen vid poolen på sommarens sista simtävling! Halleluja- jag välkomnar mina lediga söndagar tillbaka med öppna armar! Kvällen spenderades hos Elin tillsammans med hela gänget (minus Amy som har rymt till Yosemite över helgen och är otroligt saknad) som hade ordnat en jättegod barbeque. Tack vänner och extra tack till Elin för en lyckad helg!










I will miss you!

Nästa vecka är det bara jag och brunetten till vänster kvar i landet. Folk lämnar på löpande band.

Dock så kommer även folk och inte vilket folk som helst utan ingen mindre än jordens bästa pojkvän!

Det är 8 dagar kvar tills vi får pussa på varandra igen efter 7 månander av saknad.
Jag ska aldrig någonsin vara ifrån dig så länge igen!


Kommentarer
Postat av: Sara

Finns ingen battre an dig hjartat! Alskar dig mest!

2010-07-20 @ 03:14:50
URL: http://[email protected]
Postat av: Tinde

åh jag hade glömt läsa din blogg på några dagar, vad kul att ha så mkt att läsa nu ;-) en vecka är ingenting! vad kul ni kommer få! ha det bra!

2010-07-21 @ 10:33:50
URL: http://tindes.se
Postat av: Tinde

åh jag hade glömt läsa din blogg på några dagar, vad kul att ha så mkt att läsa nu ;-) en vecka är ingenting, snart ses ni :) vad kul ni kommer få! ha det bra!

2010-07-21 @ 10:34:23
URL: http://tindes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback