Saknad

Jag är ett vrak. Ett riktigt jäkla vrak. Alltid har jag stört mig på brudar som går under om dom inte har en pojkvän att stödja sig mot. Brudar som går i taket om dom inte har någon att mysa med på alla hjärtans dag,  ja ni förstår vilken typ av folk jag pratar om. Idag känner jag mig lite som en utav dom, ja som en sådan fruktansvärt irriterande osjälvständig  människa.Jag hade precis börjat vänja mig vid att vara utan dig min ena halva. Eller vänja sig går ju inte att göra, men det gick bra ändå. Förut fanns det inte mycket här i Usa som kunde påminna mig om dig älskling, nu verkar det helt plötsligt som om allt påmninner om dig. När min lilla tjej idag frågar när jag och Stefan ska gifta oss och om hon får vara brudtärna så brast det. Jag som trodde jag skulle vara så stark när du åkte. Jag är tillbaka på ruta 1 helt enkelt men jag ska jobba mig tillbaka och det fort! Nu är det slut på deppet och istället är jag otroligt glad för dom underbara dagarna vi fick tillsammans för den här gången. Vi ses snart igen älskling (även att jag vet att det inte är sant så säger vi så).

Här kommer lite bilder på vad vi sysslade med under dagarna!


Vi har jobbat en del. Jag har tappat min plats som bästa sagoläsare...


Vi var i mysig Santa Cruz





Vi var på ett tivoli och spenderade mest tid i spelhallen (alla karuseller var stängda) och vid Shuffleboarden, mitt absoluta favoritspel genom tiderna. Vi trodde efter några timmar där inne att vi skulle gå hem med storkovan-istället kom vi hem några kronor fattigare men 2 fina löständer rikare. haha

Vi har varit i Lake Tahoe. Världens mysigate skidställe. Vi bodde som kungligheter i en stor skidstuga med jaccuziz,brasor och hot-tubs tillsammans med 7 andra grabbar ( vi åkte på en arrangerad busstrip där det visar sig att alla är killar, alla åker själva, ingen känner varandra sen innan, knäppt). Vi hade 2 underbara dagar i backen! Önskar så innerligt dock att jag hade filmat när Steff tar av sig skidorna i ren frustration och hasar sig ner för backen. Detta var när jag hade dragit ut han på offpist som kanske inte var så jättebra i efterhand.


Haft bowlingkväll med härligt sällskap


Två glada favoriter! Mickis dig har jag bara bild på när du håller för ansiktet ;)

Vi har turistat en hel del inne i San Francisco


S vid Fishermans Wharf


En lättutråkad Frida på Aquarium of the bay- gå aldrig dit! För 20 dollar förväntar man sig att få se lite mer än några små pluttakvarium med fula fiskar.



Vi var vid Golden Gate-bron.

Så här fina var vi i håret! Det var något så djävulskt kallt och vi höll bokstavligen talat på att blåsa av bron.



Strosat inne i stan



Vi har varit på Alcatraz- ett utav världens mest kända fängelser.

Vi har också firat nyår med middag här hos mig med Sara&Evelina och sedan utgång och övernattning inne i San Francisco. Vi har varit i San Jose, Great mall, gått på bio två gånger om (Invictious och Sherlock Holmes-jag somnade på båda) hunnit med många resturangbesök bland annat på ett omtyckt Cheesecake factory, ätit några för många frozen youghurts,varit på alldeles för många elektronikbutiker, träning och minispa på mitt gym, bowlat m.m.


I love you

Kommentarer
Postat av: Tutti

<3

2010-01-16 @ 01:35:11
URL: http://commongull.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej :) baaah de låter inte alls roligt är själv aupair i denver och har pojken sen 2½ tillbaka, har varit här i 3 månader men han kommer inte förens i juli, de låter som ni haft en underbar tid! följer din blogg, förstår verkligen hur du känner! ska han komma ochh hälsa på fler ggr? :) Hoppas allt är bra med dig annars! Kram Lina

2010-01-16 @ 02:33:13
URL: http://linaindenver.blogg.se/
Postat av: camilla

NI är fina frida! :D ni är verkligen ett sånt par som kommer ha varandra föralltid typ om allt bara går bra, så sött :) jaa, de står mellan usa å thailand typ! men usa lockar ju lite mer måste ja erkänna! ;D handbollen går la bra, vi leder serien iaf. får dock inte spela så mycket menmen :P

du får uppdatera din blogg oftare frida, sitter ju å väntar på å se va du har hittat på typ ! haha

jag saknar dig massa, ska absolut hälsa på dig om de blir så att vi har råd å åka :D

<3<3<3

2010-01-16 @ 10:29:30
URL: http://camillasundaker.blogg.se/
Postat av: malin

Hej sötaste åå din stackare jag höll på att börja gråta när jag läste det här inlägget!! du får inte säga att du är ett varak när jag inte kan komma och hålla om dig :) pussar

2010-01-20 @ 14:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback