Alskling och pappa, jag behover er dataexpertis!

Hej alla fina!
Jag sitter nu pa min kara vardmammas dator och vill bara meddela att jag varken ar dod eller har gatt in i nagon bloggkoma. Den enda som har gatt in i en koma ar min dator. Den ar helt stendod, eller jag kan starta den men sen star det bara att den inte hittar min profil och jag kan inte klicka pa nagot. Pappa, mitt operativsystem ar vista, jag behover din hjalp nu! Typiskt, jag som har sa himla mycket jag vill beratta om efter 10 dagar pa resande fot i Dallas och Salt lake city. Men jag hoppas att min dator kan genomga en riktig snabbkur sa ska jag snart kunna beratta allt!
Vill bara halsa extra mycket till min alskade van malin som idag fyller 20 hela ar. Hoppas att du har fatt nagot kul i brevladan idag, om inte kommer det nog imorgon! :)Vill ocksa halsa extra mycket till bade elli&malin som gjorde min hemkomst till menlo park annu battre. Pa sangen lag tva paket, ett fran malin, ett fran elli. Innehallande sesamkakor, godis,kompisarmband och varldens sotaste tesked. Ni anar inte hur glad jag blev och att lasa era brev fick mig att borja grata. Saknar er sa otroligt mycket! Tank vad mycket vi har upplevt tillsammans och tank vad mycket kul vi har framfor oss. Vanner for livet
Nu ska jag bada tva sota tjejer och sen blir det godnattsagor for hela bunten.
Hoppas att allt ar bra med er darhemma trots all sno! Snart ar det var, hall ut! Hoppas att ni forstar vad jag skriver utan mina a,a, och o:n haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback