Last christmas

Vänner vänner vänner! Jag älskar att blogga och skriva men ibland räcker tiden inte ens till att träffa alla man vill och då är inte bloggen så prioriterad. Nu jobbar jag dubbelskift men efter jul hoppas jag på ett lite mer normalt arbetsschema! Nu ska jag dricka glögg med mamsen och pappsen! Min prins har åkt till Stockholm för 9 dagar och jag saknar redan ihjöl mig. Jag frågade han igår kväll varför han ska åka iväg så jäkla länge. Svaret jag fick var bara en menande blick. Han har några dagar att ta igen innan han är uppe i mina 13 månader utomland. Förövrigt rullar livet på i en rasande fart. Helgen var hur bra som helst med massa jobb och en utgång för Nini! Idag kom min fru Pernilla hem och nästa vecka hoppas jag att jag får träffa både henne och min älskade Evelina! Och på fredag är det julafton! Jag är inte ett dugg klar med mina julklappar men sådant löser sig alltid!

Två bilder ifrån min förra julafton! Den var underbar på alla sätt och vis men i år ser jag fram emot att fira med min släkt!




GOD JUL!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback