The Gaang återförenas!

Det är helt sjukt, helt vansinnigt!
Nu sitter fyra utav mina allra närmsta vänner på en plan högt upp i luften, ett plan som ska ta dem till mig och San Francisco.  Än så länge kan jag tänka mig att de bara har hunnit korsa Östersund eller något liknande, men på väg är dom! Den femte bästa vännen sätter sig på ett plan imorgon eftermiddag ifrån Dallas och ansluter med oss frammåt kvällningen. Jag vet inte varför jag har så svårt att förstå det, men det går helt enkelt inte in att jag när jag vaknar upp i morgon ska få träffa mina bästa! Det är snart ett år sedan vi stod i min hall och grät ikapp över att vi inte skulle ses på så länge och imorgon ses vi igen!! Eftersom alla som jag inte vill ska läsa detta sitter uppe i luften utan tillgång till internet kan jag säga vad jag pysslar med förtillfället- Jag har ballongverkstad och gör en välkomstskylt.
Nej nu måste jag verkligen försöka få mig några timmars sömn även om jag är alldeles för uppspelt för att sova!

Kommentarer
Postat av: Tinde

gud så kul! hoppas ni får en toppensemester!

2010-08-25 @ 11:26:48
URL: http://tindes.se
Postat av: Uppdatering önskas snarast! Mammis

2010-08-31 @ 16:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback