18 år fyller idag jordens bästa lillasyster!

Syster syster syster!

Jag kan inte förstå att du idag fyller 18 år!

Har det börjat dallra i armarna och kan man skymta några grå strån på ditt huvud??

Skämt och sido vill jag bara graturela dig så otroligt mycket på din stora dag. Du är världens bästa syster och du anar inte vilken stolt stora syster du har på andra sidan jorden.

Idag hade jag bara velat vara hemma och ordna med en massa överraskningar och bara uppvakta dig. Dock hara jag pratat med din man Tobias och har försäkrat mig om att du kommer få en alldeles underbar dag! Istället så hoppas jag att Stefan kommer att leverera ett litet paket i eftermiddag till dig! Tänk att du är 18 hela år lilla syster. Det känns faktiskt som att det var igår som vi satt på trappen på västkusten och tog hand om våra Stampekaniner som om dom vore livs levande. Jag önskar dig nu världens bästa dag och hoppas att mor&far gör något riktigt kul för dig! Jag älskar dig så mycket men snart ses vi igen och då får vi ta igen det missade födelsedagsfirandet ifrån mitt håll! Så syster- Happy birthday too you!!! Bättre syster kan man inte önska sig!


Elin nyvaken på skypen för några minuter sedan. Jag fick vara med och sjunga på sängen för lillskruttan,lycka!

Bilder ifrån familjens besök till mig för en månad sedan


Vilken stjärna!




Så här ser det ut på våra hotellrum efter 2 min..




I love you sister!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback