Obeskrivlig helg på alla sätt och vis

Helgen som precis börjar lida till slut har varit bland de mest otroliga någonsin! Dagen idag tar nog ändå priset på knäpphet!

Jag kan faktiskt inte förstå vad jag, Amy och Sara har varit ute på idag. Cykling ifrån Menlo Park- en del småstopp och en massa slingriga omvägar in till San Francisco och hela vägen ut till Golden Gate bron. Gogglemap uppskattar rutten till 12.7 mil...Taxi heeeela vägen tillbaka på grund av försening till tåget ( även det tack vara en efterbliven taxichafför). Vi är bra knäppa i huvudet men denna dagen kommer jag aldrig att glömma!♥

Och gårdagen kan jag knappt tänka på hur bra den var! Klockan 8.45 då John Mayer steg upp på scenen var ett utav de lyckligaste ögonblicken under hela mitt år här! Kan är så sinnesjukt bra att det går inte att förklara! Mer om detta senare för nu måste jag sova några timmar innan jobb väntar. Med 9 timmars cykling i kroppen kanske jag ska göra en liten express stretchning först, nå väl godnatt på er!
Här kommer ett klipp ifrån igår på en utav mina absoluta favoritlåtar. Försnacket som han har till denna låten är klockrent- han är ett geni helt enkelt!



PÅ ONSDAG, PÅ ONSDAG, PÅ ONSDAG FÅR JAG ÄNTLIGEN KRAMA OM 5 AV MINA VÄNNER IFRÅN SVERIGE!
Jag kan inte längta mer!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Aa, jag var i Köpenhamn. Som tur var på den extra-konserten han la in dagen innan, han var ju sjuk dagen efter, när han skulle ha den andra :p Han är en legend <3

Det går så segt! Jag har gjort en video nu iaf, och håller på att skaffa fler timmar så jag kan gå med i SI också. Så vi får se hur det går (:

2010-08-23 @ 21:30:44
URL: http://paulk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback