Pismo Beach

Vår roadtrip ner i helgen ner till Pismo Beach var en sådan där typsisk weekend som man inte riktigt vet i vilken del man ska börja berätta. Dagarna flöt bara ihop och allting kändes som en ända lång dag. Och kollar man på våra bilder och räknar outfitsen ser det ut som att vi har varit borta i minst ett par dagar till. Det hela började i alla fall i fredagskväll då jag, Sara, Linda, Elin, Tess och klara begav oss några timmar söder ut i en fullproppad bil. Vi kom fram ganska så jättesent men på en tjuga var vi klara för utgång ( 6 tjejer framför en miniliten spegel gör det hela ännu mer imponerade). Och vilken utgång! Utestället var helt perfekt, folket likaså. Lördagens första timmar spenderade vi på en ganska så mulen strand innan vi åkte iväg för lite turistning. Eftermiddagen spenderade vi i en hot tub på en resort-anläggning. Sedan blev det ytterligare en snabbfixning på motellet vi bodde på innan vi åkte på förfest på Josh hårsalong. Han stylade 3 av oss, medan vi andra 3 gick och köpte mat på det äckligaste stället någonsin. Tänk ett riktigt Gordon Ramsey fall. Kockens ungar springer runt i köket med snuttefiltar, det tar 40 min för oss att få ett pitabröd med sallad i och det är bara allmänt snusk. Nog om det. Kvällen blev i alla fall hur lyckad som helst. Söndag och påskfirande här i Usa. Vi började dagen med Frozen youghurt till frukost innan vi åkte vidare och firade i en park med folket som vi umgåtts med under helgen tillsammans med Josh släkt. Barbeque och stor påskbuffe, äkta genomgoa amerikanare, parklekar och bara allmänt jätte mysigt. Vi avslutade sedan en otroligt lyckad weekend tillsammans med att bada hot tub igen. Tack tjejer för världens bästa i helg. ♥ Och nu måste jag verkligen sova. Nästa vecka ska jag lova mig själv att skärpa mig med sömnen. Men det är först nästa vecka det..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback