Godmorning

Min uppdatering ser inte mycket ut för världen nu alltså men dom här dagarna är inte riktigt vilka dagar som helst heller. Jag är inne på min sista vecka i Svedala på mycket länge. Dom senaste dagarna har spederats med en massa vänner och älsklingen, bowling, restaurangbesök, shopping, avskedsfika för släkten, ett vaggerydbesök och en himla massande fixande inför resan. Har nu fått hem min fina dator som jag är supernöjd med,blev en Acer Aspire :) Har även beställt hem vakuumpåsar som nu kommit hem. Supersmidigt att använda om man vill få lite mer utrymme i baggaget. Tänker mest på mitt handbaggage som ska rymma kläder och andra pryttlar för 4 dagar. Nu blir det en stanrunda för lite dollar-inskaffning med mera.
Ha en bra tisdag!




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ta med dig varma kläder, för satan i gatan vad kallt det börjar bli nu! Jag måste köpa allt nytt, tog knappt med mig någonting. Försök att få med dig höstskor, vantar, halsduk, mössa och en jacka om du får plats :) Ses snart :D Åkte förbi huset idag också, haha. Jag planerar att vi ska promenera varje morgon ;) Den du!

2009-09-30 @ 06:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback