En applåd till Amerikanska ambassaden

... som skickade mig ett visum inom 30 timmar från mitt besök! Blev dock lite besviken när postavin jag fick inte innehöll ett större paket (klänning från Stylebystars som beställdes 2 juli!! ) utan "bara ett visum".

Dagen idag har spenderats med Tutti med en runda runt Munkan och långlunch på China Palace. Att friterade bananer och glass ingår i lunchbuffén är inget man klagar på :)



Är inte riktigt så dum som killen på bilden och lägger ut mitt egna visum men så här ser det ut iallafall! Idag blev jag också 7265:- fattigare, men en resa och en himlans massa försäkringar m.m rikare :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

ja så himla kul! Ja jag åke också från landvetter! :)kan inte fatta de!! :)

2009-09-15 @ 22:00:31
URL: http://amandajohanssonaupair.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag åker med STS, du? man ska skriva om sina "barn" och om svenska traditioner och staden man bor i, de va väl lite de jag menade :P har du samma grej? Kram!!

2009-09-16 @ 08:18:48
URL: http://amandajohanssonaupair.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaså inte, skönt för er! :) Ja vet! man vill ju köpa fina presenter också :). blir dyrt! men de

är förhoppningsvis värt det:)

2009-09-16 @ 21:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback