Såååå underbara nyheter!

Min bästaste Tutti har äntligen fått en familj!! Efter alldeles för många månader av väntan så kom lyckan äntligen. Är så otroligt glad för dig min vän. Nu kan vi båda äntligen leva ut den dröm som vi trodde vi skulle leva tillsammans. För er som inte vet var hela au-pair grejen något som jag och amanda mer eller mindre hade blivit lovade av Cultural Care att vi skulle kunna fullfölja tillsammans. Så blev det ju dock inte till slut men i slutet av dec/början av jan flyttar Amanda till Dallas, Texas, och guuud vad du är värd detta min vän! Kan inte vänta tills vi ses igen för jag saknar dig något otroligt!

Tutti&Frutti i Köpenhamn vintern 07.


Kommentarer
Postat av: Tutti

Är så sjuukt lycklig just nu!! Om tre månader ses vii <333

2009-10-27 @ 17:54:27
URL: http://commongull.blogg.se/
Postat av: Evelina

(Tror jag har glömt att svara på din senaste kommentar, så här kommer svaret nu :)



Tack, tack, tack! :D Det känns hur bra som helst, och det är ju sjukt kul att det är så många au pairer runt omkring också! :) Faaan vad kul att vi kommer bo så nära varandra! Vi kanske t.o.m har samma LCC (jag kommer ha en som heter Nadja Rosenberg eller ngt :P)? Ser också fram emot att träffas! Hoppas allt är bra med dig, och att dömma av din blogg så är det det! :)

2009-10-28 @ 01:01:20
URL: http://evelinamariaelly.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ah va kul att hon har fatt en familj:)

2009-10-28 @ 16:32:01
URL: http://gustafssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback