Glada nyheter från Sverige

Har helt glömt att berätta en himla glad nyhet, min finaste prins kommer ner och hälsar på mig den 28 dec och stannar ända till den 11. Vilket betyder att vi får fira nyår tillsammans! Trodde ett tag när flygbiljetterna bara försvann som nålar i höstackar, att jag skulle bli utan min 12-slaget puss men så blir det inte och jag kan inte bli gladare!

Ny vecka,nya utmaningar. Förutom att jag saknar er alla där hemma så otroligt mycket, kan jag nog inte få det så mycket bättre här! Har fått turen att komma till en underbar familj, som trots att dom har mycket pengar inte svävar uppe i det blå. Min värdmamma skämtade härom dagen om hur otroligt dumma och naiva "hennes" typ av folk ofta är. Tjejerna och jag går jättebra ihop och det känns lite som att jag är storasystern i huset. Jag trivs helt enkelt! :)

Så till shoppingen igår-som uteblev igen!! Jag och sara spenderade igår x antal timmar på stanfordmall utan att hitta ett endaste litet plagg- jag provade inte ens nått. Snacka om besvikelse! Därför åkte vi istället till Target (ungefär som Rusta i Sverige) och shoppade lite nödvändigt småskit. Dagen avslutade vi med glassbuffé i Palo Alto.

Nu väntar jag på att Mikaela ska äta klart sin middag med hennes familj så vi kan avsluta dagen med en powerwalk i ösregnet och filmmys! :)

 

69 dagar kvar till jag får pussa på dig min älskade. Du är underbar som stöttar mig i hela denna resan och alltid finns där. Det finns ingen bättre än dig.
PS: I love you




Kommentarer
Postat av: Elin

Jag missade att gå in på skype igår min kära syster. Men nu får jag lov nästa vecka å då kan jag ju va inne när som helst. Saknar dig!<3

2009-10-20 @ 15:36:34
URL: http://elingrundstrom.blogg.se/
Postat av: kusin linda

Guud va kul att du trivs och att pojken din ska komma! Förstår hur bra det måste kännas! Ni måste åka till Lohmans (eller hur det nu stavades)Låg inne i San Francisco. Märkeskläder till toppenpris! Jag höll på att dö när jag var där! :D

2009-10-20 @ 19:12:09
Postat av: Anonym

jag saknar dig med ;o har du fått mitt brev? :)

2009-10-21 @ 16:56:19
URL: http://juliaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback