Otur otur


Jag ser ut som ett monster. Ett monster med svullet och rödsprängt öga som det rinner nått äckligt ur. Ja, ett riktigt fult monster helt enkelt. På grund av detta har jag idag spenderat min första riktiga lördag genom att sitta alldeles för många timmar på sjukhus.Jag har fått ögoninflammation och ironiskt nog så var det jag och Evelina som pratade om igår att dom flesta säkert alldrig får nytta av sin sjukförsäkring men att den är bra att ha- Idag var jag glad att jag hade den för annars hade min besök på sjukan kostat mig dyrt...Sån tur var att min snälla värdmamma följde med mig för deras sjuksystem är helt annorlunda vårat. Har du inte med dig något försäkringskort är det halshuggning.

Planerna för dagen var shopping med Evelina och Sara (jag har inhandlat totalt 2 st I love NY t-shirtar sedan jag kom hit och det kliar alldeles för mycket i mina shoppingfing) men den planen gick ju käpp åt skogen..

Ikväll väntar parnpassning i någon timme och sedan blir det antingen att möta upp Evelina och hennes tyska vänner på Cheesecake factory om sara känner för det eller så stannar vi bara här i Menlo park. Den som lever får se ;)
Hoppas att ni sover gott och får en bra söndag!
Saknar er alla något otroligt!







Kommentarer
Postat av: Evelina

Mina pengar på mobilen tog slut så jag har inte kunnat ta emot några samtal:( försökte ringa dig från annas nummer men det va konstiga signaler och sen va det någon som sa att det inte gick att komma fram:( hoppas du känner dig bättre med ögat, fick du någon medicin? vi ska åka till det köpcentret som ligger 35 min bort i morgon, om du vill får du jätte gärna följa med? jag jobbar i morgon från 8.30- 12.30 så jag är hemma så bara att ringa på hemnumret om du vill! kram

2009-10-18 @ 09:09:53
URL: http://gustafssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback