Pinsamhet

Nu sitter jag här nere i källaren i min ensamhet och skrattar mig för själv. Nu ska ni få höra på dagens pinsamhet.
Tidigare under eftermiddagen luktade det verkligen skunk här nere i källaren. Jag hade ingen aning om varför och öppnade därför toalettfönstret på vid gavel. Här ska vädras var väll tanken. Utanför min toalett är det som en liten uteplats med en stege  som leder upp till markplan. Jag gick nyss på toa och vet mycket väl om att våra trädgårdmästare är i full gång i trädgården som ligger en trappa upp från mitt rum. Det är bara det att just idag hade dom sågat ner buskarna en aning som skymmer insikten till min toalett med ett för tillfället vidöppet fönster. Självklart lägger jag inte märke till detta innan jag sätter mig och "låter allt komma ut" som svenska hollywoodfrun Maria Montazamy skulle besrkiva det. Jag avbryts snabbt av en mexikanare med häcksaxen i högsta hugg som vinkar glatt och säger "Hola, what´s up". Han fick ett rött ansikte och ett gapskratt till svar...


Kommentarer
Postat av: Evelina

haha:) ja det vart pinsamt kan jag förstå!:) hihi!

2009-11-20 @ 18:20:50
URL: http://gustafssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback