1 månad & 21 månader

Yes, det är vad jag firar idag! En månad i Usa och 21 månader tillsammans med min finaste prins! Det är en helt obeskrivlig känsla att det faktiskt var en hel månad sen, 31 dagar sedan, som jag lämnade tryggheten hemma i Jönköping och satte min fot på planet som skulle ta mig till mitt nya hem för ett år framöver. Tiden har gått så otroligt fort, fast ändå inte. Jag trivs så otroligt bra här men det går inte en dag utan att jag saknar er där hemma. Lika obeskrivligt känns det att det var en hel månad sedan jag var i dina armar senast älskling och att det är ytterligare 2 månader kvar tills jag får pussa på dig igen.

Bilden tagen för exakt 21 månader sedan. Bilderna från denna kväll tycks alltid komma fram

Om 57 dagar står du där igen, fast denna gången på ett plan som ska ta dig över till mig! Jag kan inte längta mer!
Love you forever


Kommentarer
Postat av: Stefan

Nu 55 Dagar, och vi får se om jag är lika brun som där! ;), Varje dag är ett steg närmare resan över!, Längtan är enorm!



Älskar dig Hjärtat!

2009-11-08 @ 00:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback