Tutti&Frutti stoppar snatteri

Sääämst uppdatering men ni mina kära läsare verkar inte svika mig för det ;)
Idag har jag och Familjen (elli) roat oss med att skriva Högskoleprov hela dagen med en lunch paus på Mackan. Det suger verkligen när lördagar går förlorade till tråkiga grejer, söndagar är skit samma men lördagar liksom :( Jaja nu har jag klagat färdigt  för det är skönt att ha det gjort! Efteråt så vart jag sjukligt rastlös och skulle till Atlantis för att köra ett gympass men när jag kommer dit visar det sig att dom ska ha fyllefest där ikväll och därför har haft helstängt hela dagen.  Så då blev det en springrunda runt Munkan med min fina mp4 istället. Han och jag är ett bra team!
Ett annat bra team är HV71! Eftersom jag missade förra årets sm-party när jag var i Stockholm hoppas hoppas hoppas jag dom vinner i år igen!

Gårkvällen spenderades med bästis Amanda och vi var först på Fantastic Fridays After Work för att sedan kila vidare hem till mig för lite fjortiskväll med High school Musical 3. Och förresten!! På ica hände den knepigaste grejen på länge;
En man ˜ 30 är världens klantarsle tror vi som river ner cirkus 4 hela lådor proppade med Marabou chocklad. Jag & Tutti skrattar åt han och han bryr väll sig inte särskilt mkt. När vi gått runt hörnet hör vi hur han river när ännu mer lådor. Vår tanke är mest fan vilken extremt klantig "varulämnare" ( vet ej deras namn men ni vet företag som själva kommer och plockar upp sina varor i butiken). Det är bara det att den kära "varulämnaren" börjar plocka in kartongerna under sin stora kagge. Jag gjorde dagens goda gärning och sa till Ica-killen att det stog en man och stoppade chocklad under jackan. I samma veva är klantarslet på väg ut genom kassorna och jag pekar på han; - Jaaa.. han går där nu.! Klantarslet kollar oförstående på mig och håller ett stadigt gravidtag under sin mage. Vaah.. vadå? jag? HAHAHAH. Det hela gick konstigt lugnt till. Efter att han plockat fram alla 200? chockladkakor gick han ut till  sin väntande fruga med barnvagnen. Det blev ingen tjockisdag för dessa människor inte :P

Nu blir det lördagsmiddag med familjen och sedan ska jag hem till min sjukling till pojkvän. Jag ska kurera honom med B&J,godis och lite Robinsson på det så ska han nog bli frisk ♥ Imon är dagen med stort D!



Ikväll sviker vi Cookiedough för denna
Det är ett stort steg


Kommentarer
Postat av: Tutti

tjeeenis penis vad jag är sugen på high school !

HAHAHAHAH, dagen igår va bäst <33

2009-03-29 @ 01:33:25
URL: http://commongull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback