Lund och så vidare

Veckans sammanfattning:

I måndags var vi naturnördar i Lund. Vissa var på fler föreläsningar än andra. Vissa hade mer tid till shopping än andra. Jag antog Nattis utmaning om att ha mittbena hela dagen, men bröt den si så där vid lunchtid. Bra sammanfattning av dagen tycker jag

Tisdags- klippning, träning och annat vardagspyssel.

Igår- såg på Carros&Emmas dansuppvisning. Sjuukligt bra gjort flickor :) Sen vart det myseftermiddag med pojken min och sen direkt till min match. Handbollsflickorna- Bankeryd/Habo. Lite derby av det hela, men inte ett så spännande sådant. Vi vann med 20-talet bollar. Olidigt spännande... ;)

Idag- Jag invigde cykelvägen till skolan för i år. Helsoligt och fint på ditvägen, hemvägen mindre rolig i snöovädret. Träffat Lenni för lite fika och blommor. Väntar fortfarande på min beställning från asos. Vart håller du hus nånstans? Dock fick jag något annat obehagligt i brevådan idag. Ett stort oranget kuvert med meddelandet BÖRJA PENSIONSSPARA? Hade man inte åldersnoja innan fick jag det nu! Är jag verkligen så gammal att jag borde börja tänka på pensionen? Äsch.. jag satsar nog på att leva livet i nuet istället! snabb update från veckan.. nu tillbaka till plugget! ♥
Love/ Frida



                           GravidNathalie                                                           Emo/tröttNina


MittbeneFrida

Kommentarer
Postat av: Carrö

Tack Frida, kul att du tyckte den var bra :)

2009-03-13 @ 15:35:20
URL: http://ohrstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback