SATC och Piggelin är en fin kombo

Jag är så sjuuuukt uttråkad. Att vara hemma och bara dega och vara sjuk är verkligen inte min grej alltså. Fast det är väll ingens? Trots en kokande hjärna tänker jag försöka mig på den utlovade Ayia Napa-updaten.

På fredagen den 22 väntade tåget på Centralstationen som skulle ta oss till Göteborg och Landvetter. När tåget började rulla borde det suttit 9 personer i samma gäng men en viss Alexander Mammoo fattades. Nån sekund senare lunkade Alex in och vår resa kunde börja! Efter en mycket seg resa tåg-buss-flyg-transfer var vi äntligen framme. Vi bodde i superfräscha lägenheter med nära till det mesta. Dagarna spenderades på stranden. Vissa var mer morgonpigga än andra, vissa föredrog poolen istället för stranden men vad gör väll det;) Framåt kvällarna var vi alltid samlade i alla fall. En helt vanlig kväll började med förfest, sedan vidare till Grabbarma Grus och sedan vidare till några andra klubbar för att sedan gå hem och sova 2 timmar innan vi började om igen. Jag passade också på att fylla 19 nere på Cypern och på planet hem. Tack classmates för de fina presenterna. Vissa mer användbara  än andra ;) ♥

Några av veckans alla händelser:


Alex pratar i sömnen?- Öhhh vaa. Jag läser! Jag läser DN och är på ekonomidelen

Nina går in i stolpe och får världens blåtira. Värt att nämna är att det var mitt på dagen i ett helt nyktert tillstånd..

Maja vaknar upp med den största botoxliknande läppen någonsin. Vi får besök av en äckelläkare som undrar om hon " Make any". Vi antog att han menade make out :P

Barbequeafton på hotellet med utlovad dessert och live-band. Desserten var apelsin och en melonskiva. Livebandet var en ensam tjej som dansade töntigt och sjöng ABBA. haha

Henke fick inte njuta av Grabbarna Grus sista kvällen och blev lite lessen. ;)



 


 










Tack alla igen för en oförglömlig resa!

För massa mer bilder- spana in facebook!

Nu ska jag kurera mig med lite Satc & min andra isglass för dagen och bli frisk för jag vill inte missa allt som jag och Nathalie har planerat på vårt "Fest&träff schema" för klassen de närmsta dagarna! Snart tar vi studenten! Det är såå overkligt!

Take care!

Kommentarer
Postat av: din älskling

nej det får du verkligen inte missa och kommer inte heller! får nog komma hem med lite bj till dej, det skulle nog pigga upp! :D

2009-06-04 @ 21:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback