Båstad med mera

Hej sweetiepies!

Midsommaren i Båstad med Elli,David och älsklingen var helmys. Själva midsommarafton spenderades med massa sällskapsspelande, en hel del ätande (dock ingen äckelsill men våra pojkar fick sina efterlängtade Delicato-bollar. Att jag & elli påpekade att fettet från dom sitter kvar i 10 kunde inte hejda dem) och en hel del regn med såklart. Men vad gör väll det. Det har inte varit uppehåll på en midsommar sen 2002 så det känns nästan mer midsommrigt och rätt med regn än sol. Resten av helgen spenderades med lite strosande inne i Båstad, krocket, boule och massa mys framför brasan. Tack för en trevlig helg vänner! ♥

Annars flyter dagarna på på mitt nya jobb på hemtjänsten Fabriken. Jag trivs toppenbra och de har nu bestämt att en av oss sommarjobbare (vi såkallade 400-jobbare som egentligen bara jobbar 4 veckor åt kommunen) ska få chansen till deligering ( så man får ge medicin etc). Och idag frågade dom mig! :) Jag är superduper glad för det innebär förhoppningsvis att jag får massa extratider som vikarie senare i sommar med ännu bättre betalt :)

Nu ska jag göra lite nytta innan jag kilar över till älsklingen! XOXO ♥








                                                                                             Genomblöta sötisar




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det är ingen fara du:) Men har de infört de systemet nu då, eller har de bara de på en del typ?!

Drömmar ska verkligen förverkligas, så nu kör vi på de!! Vi kommer få ett grymt år, ja tror verkligen det:) Ge oss matchningar!!!

2009-06-24 @ 00:11:00
URL: http://pilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback