Dom borde skjutas

Helgen har varit alldels underbar och helt klart välbehövlig.  Nu laddar jag för ännu en vecka på hemtjänsten, förhoppningsvis en kråkfri sådan! Nu ska ni få höra vad som hänt mig i veckan:

Torsdagens händelse: I min ensamhet ute på en bänk sitter jag och äter min lunch på rasten. Lite barn leker runt omkring och i ögonvrån ser jag något svart ganska så jättestort komma farande ovanifrån. Jädrans vad högt barnen kan sparka fotboll tänker jag. Det är bara det att denna "fotboll" är ingen fotboll, utan en äcklig spyframkallande gammelkråka som landar 2 cm ifrån mig. Gammelkråkan får dödsryck och flaxar med sina äckelvingar så att dom snärtar till mig flera gånger om. Jag flyr i panik in på toaletten och försöker spy (onödig info men helt sann) och häller vatten över alla ställen som fågeläcklet nuddat mig. Alltså det sjukaste är att den inte ens kan ha flugit in i nått fönster eller liknande utan den kom rakt uppifrån, platt fall!

Lördagens händelse: Med Michael Jackson i lurarna och solen gassande mot ansiktet kunde jag inte annat än sluta ögonen för en sekund när jag var ute på min löprunda. Jag gillar känslan av att blunda när jag springer, hälften baywatch-känsla hälften frihetskänsla liksom haha. Men detta ska jag aldrig någonsin mer göra, det kan jag lova! För denna gång trampar jag mitt på en död kråkjävel, får världens ryck och hoppar omrking i hopp om att bli av med alla kråkbaciller.

Jag tror att detta är ödet. Fåglar är utan tvekan de djur som jag äcklas mest av och är mest rädd för.
Nu får det vara nog. Den som drar fram hagelbössan och skjuter alla fågelfän i den här stan, utlovas en stor belöning!

Låten nedanför tror pappa är skriven till mig haha





Kommentarer
Postat av: sanna

du är ju sjuk i huvudet

2009-06-29 @ 13:19:34
Postat av: Frida

hahah så sant så sant att jag är ;)

2009-06-29 @ 17:27:22
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/
Postat av: CarrÖ

hhahahahah men det är humor också ;)

2009-06-30 @ 20:36:51
URL: http://ohrstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback