Home sweet home!

Kom i förrgår hem från en underbar resa med familjen i Kroatien! Allt har varit toppen; Vi har bott på två olika öar, Hvar och Korcula. Dagarna har mest spenderats på stränder och på Korcula vid vår alldeles egna pool. Kvällarna på restauranger och en hel del glassbarer! Herre gud vilken god och billig glass Kroaterna har.. slår nästan, men bara nästan B&J. Resans höjdpunkt var Scuba Divingen som har varit lite av en dröm för mig att testa på. Att vara nere på 15 meters djup är en otrolig känsla!  Opps nu blev klockan mycket! Nu väntar Donken till sena timmen... Imon väntar gamlingarna på att jag ska ta hand om dem redan vid 7.00.  Jag vill ha mer semester nu! Imon kommer update om min så otroligt sega aupair-situation. Men idag har jag fått massa nytt hopp tack vara SI och min tidigare familj som jag var matchad med. Tutti har ju sina Florida-kontakter med så det här kommer att lösa sig på bästa sett. :) XOXO


Me and Sis


Kommentarer
Postat av: Elin

Vadå 15 meter?:O vi va ju inte nere på mer än 5-8 meter. Nu ser du hur onödigt de är att kommentera med sånna kommentarer.

2009-07-21 @ 07:32:08
URL: http://elingrundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback