Ingen dum mosse längre

Vuxenpoäng tilldelas mig idag. Dumme mosse har alltid varit en plats att hata. När det vankades friluftsdagar i skolan och Dumme mosse stod på schemat var min och mina vänners ångest stor flera dagar innan. "Åh nej, inte Dumme Mosse. Kan vi aldrig göra något annat på våra friluftdagar fröken?" Ungefär så lät det. Om det berodde på namnet vet jag inte men Dumme Mosse var helt enkelt skit. Idag har jag och min kärlek frivilligt tagit oss upp till denna nostalgiska plats och promenerat i ett fantastiskt vinterlandskap. Varm chocklad,ostfrallor och annat gotti gjorde oss sällskap. ♥

Idag har jag också hunnit med att fynda. En Leviströja och en Ralph Lauren skjorta för 95 kronor sammanlagt. Jag är mycker happi:)

Nu ska jag scraapbooka ett kort till Steffs mamma sen åker vi till gymmet  och svettas. Jag var såå tagg på handboll men
HallbyBollen tog vår träning :/ 





                       

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha jag känner igen det där om den dumma mossen ;)

väldigt söta bilder dessutom :)

2009-01-06 @ 14:38:00
URL: http://commongull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback