Grattis till världens bästa människa

Nu är jag hemma från världens underbaraste resa i San Diego och Los Angeles. Vi har haft det hur bra som helst och har hunnit med att se otroligt mycket. Men mer om resan i ett senare inlägg för detta tänker jag tillägna den finaste människan på jorden.

Grattis på födelsedagen min underbara prins! Jag hoppas att du har haft en toppen dag! Du anar inte vad skönt det var att få höra din röst idag när vi satt på flygplatsen. Nu är det inte långt kvar tills vi ses och jag kan för tillfället inte tänka på så mycket annat än att du snart kommer. Nästa gång jag åker till flygplatsen om 15 dagar är det för att hämta upp dig och jag kan inte längta mer! Det är nästan så att jag blir lite nervös. Du är den bästa som finns men det vet du redan att jag tycker. Grattis igen älskling! Snart ses vi igen!

 

Love you,now and forever

♥♥♥





Kommentarer
Postat av: frida

tack själv frida, hoppas ni hade de skoj! trots regnet hehe. ses säkert i helgen:)

2009-12-17 @ 08:57:44
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback