Från att gå från noll till två älsklingar på 2 dagar.

Knepig rubrik att förstå sig på, jag håller med. Men idag är en himla bra dag!

Nummer 1: För att min bästaste vän Tutti nu har landat på amerikansk mark. Jag är så glad att jag tror jag spricker, välkommen till Usa och aupair-livet hjärtat. Snart ses vi igen!!

Nummer 2: Om nästan exakt 14 timmar går min finaste älskling på planet i Sverige! Om lite mer än 35 timmar möter jag han i ankomsthallen! Det går verkligen inte att beskriva hur det känns nu! Det pirrar i hela kroppen och jag kan inte förstå att jag snart får pussa på min underbara prins igen!

 

Grekland 2008

Du&Jag- fallskärmshoppning sommaren 09.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback