Dagen i sin helhet

Dagen började med tidig uppstigning för att bege mig mott Nässjö och träffa Skandinaviskainstitutet- Peter för en intervju- himla rolig gubbe det där ;) haha. Eftersom intervjun tog tredubbelt så lång tid som jag trodde missade jag tåget som jag hade planerat att ta hem. Istället blev det en halvtimmes lyckad shopping i Nässjö innan tåget äntligen tog mig hemmåt. Där blev det ytterligare en timmes väntan på Julias tåg från Vaggeryd som hade haft otur med blixtnedslag. När min saknade pärla äntligen kom, gick vi och hyrde En shopaholics bekännelser och B&J ( Pishfood ingår nu i min testade samling, men jag håller hårt på min favorit Cookiedough ;). Nu är Julie hemfaren och jag inväntar Steff som är på väg hem från jobbet. Kvällen ska spenderas på Liljeholmen med Elli, David och älsklingen. Spelkväll för hela slanten. Imon bitti går bilen fulllastad ner till Öland med en liten skara av gamla Nv3a! :)

XOXO


Kommentarer
Postat av: Emmie

Var intervjun svår? Ska på min om en månad ungefär :)

2009-08-16 @ 20:25:19
URL: http://madebyemmie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback