Nattliga funderingar

Nyss hemkommen från träningen som kan ha varit den roligaste på länge. Brottning och massa konstigheter. Camie och jag har redan börjat öva på valsen till balen i alla fall;) Nu ligger ni efter!

Så till dagens fundering. Finns det inte vissa oskrivna regler när man åker buss? Självklart finns det bussetikett, precis som det finns bordsetikett. Idag sätter sig en äckelman med stinkade svettlukt som bara kontorsmän efter en lång arbetsdag kan ha, jämte mig. Sätter man sig inte lite på sniskan om man sitter jämte någon som var där först? Nene, sära så mycket det bara går och kom lite närmre. Jag skrek inombords när nästan hela bussen var tom. Flyttar man sig inte ifrån tvåsamheten då, så att man kan få sitta ensam på varsin plats? Mannen skulle av samma hållplats som jag. Vilket hån


Föhoppningsvis slipper jag bussresor i alla fall några dagar i veckan framöver. Uppkörning bokad!

Nu ska jag umgås med Jule Verne sen blir det natti.♥


Kommentarer
Postat av: funderande

han tyckte väl att det var mysigt att sitta brevid dig? det är la inte så konstigt

2008-10-23 @ 15:33:13
Postat av: busted

orka inprincip kopiera det "storstadspojken" skrivit en gång. HAHAHAHA

2008-10-23 @ 16:40:58
Postat av: Tutti

hur kommer det sig att det bara är anonyma som komenterar dina inlägg frida? ;) <33 (jag håller föresten med dig)

2008-10-23 @ 18:47:43
URL: http://commongull.blogg.se/
Postat av: Stefan

Kanske är Dem som sätter sig brevid henne på bussen! haha,



lätt och skriva anonymt om man inte vågar stå för det man skriver =)

2008-10-23 @ 21:57:11
Postat av: Till busted som är lost

de ända som ja inte kommit på själv var de där med tvåsamheten som jag tyckte var så fiffigt uttryckt och som jag läst i alex sculmans blogg. ;)

2008-10-23 @ 22:37:13
Postat av: till Tutti

Dom vågar väll inte skriva vilka dom är ;) Va bra! Vi brukar tycka lika <3

2008-10-23 @ 22:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback