Lucky me

Jag är en himlans glad tjej idag!

Nummer ett: Jag har efter en del massa sömnlösa nätter (bara mini överdrivet) fått reda på mitt Matte D prov och jag satte VG:et! Om jag är glad!

Nummer två: Imorgon är det sista dagen för mig i skolan för på fredag åker jag och S på min överraskningsresa för honom. Åh längtar!

Onsdagen den sjuttonde har varit en bra dag helt enkelt. Började med en klippning och slingning hos favoritMarika, skola och sedan jobb på Seeyou. Eftersom jag var fegis idag fick älsklingen lov att följa med mig och ett äventyr rikare är vi verkligen. Jag jobbar ju som anonym konsument och skulle idag köpa en dagens dubbel, ja ni vet hästar och sånt där. Började äventyret i Huskvarna. Köpet var inget problem men sen kom vi på att vi inte har en aning om hur man faktiskt spelar. Dumförklarade av expediten styrde vi kosan mot Gisebo, trodde vi iallafall. 20 minuter senare är vi vilse mitt ute i skogen och en äcklig Skärstadskylt som skriker åt oss att vi har kört fel. Efter X antal svordomar och körning på en lerig bonneväg som knappt en bil för plats på hittar vi äntligen den lilla jävla macken i Gisebo. På samma väg som vi åkt halvtimmen tidigare... Min lön lär ju inte bli mycket att hänga i granen denna gång, men bättre blir det imon med 9 timmar på Donken. MUMS!

Nu ska jag kolla om jag har tjänat mig en hacka på pollarna, skriva det sista på mitt & Hennys psykologiprojekt och sen tar jag officielt JUUULOOOV från allt plugg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback