Bästa dagen på veckan

Bästa dagen på veckan är här, en vecka som har gått lika fort som vanligt. Vi börjar äntligen komma iordning i vår lilla lya och varje kväll är det något nytt som antingen skruvas,målas,klistras eller monteras. SÅ KUL! Veckan som har gått har bestått av en massa jobb ( kanske inte så ovanligt när man har ett 8-17 jobb), en konferens i Göteborg, ett besök med kollegorna på Gällstad på vägen hem, en massa pyssel hemma som sagt och småträffar med vänninorna.

Ikväll kommer Mallan med man hem till oss på lite fredagsmys. Jag hoppas att vår nyuppsatta projektor kan få sig en värdig invigning! Den är såå fin, nästan så att jag tycker lika mycket om den som bioduken! Imorgon blir det uppstigning i ottan för att stå på loppis med systrarna Ivarsson och min lillasyster. Vi hoppas på att håva in några slantar på gamla barnspel och fina men alldeles för små kläder!


Igår var det storrensning hemma på Stålis, vilken nostalgi att rota bland alla gamla barngrejer och småkraffs.


Denna bilden symboliserar vår vecka ganska bra. Här monterar världens bästa pojkvän upp vår tjusiga projektor med cyklop. Har man inga bygggoogles får man lösa problemet på andra sätt..


Kommentarer
Postat av: Mammis

Min älskade dotter det heter konferens inte konferans. Love you!

2011-09-02 @ 20:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback